  • 1. Data: 2004-11-09 14:33:23
    Temat: Ulgi remontowe
    Od: "yaro" <jazuu@_USUN_o2.pl>

    Witam .

    W ubieglym roku robilem odliczenia remontowe ( mieszkanie ) , byly to
    pierwsze moje odliczenia.
    Czy w tym i przyszlym roku tez mi przysluguja ?

    pozdr.

    yaro

  • 2. Data: 2004-11-10 06:14:11
    Temat: Re: Ulgi remontowe
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > W ubieglym roku robilem odliczenia remontowe ( mieszkanie )
    > , byly to pierwsze moje odliczenia.
    > Czy w tym i przyszlym roku tez mi przysluguja ?

    W tym roku tak, bo to 3-latka 2003-2005. Ale cos mi sie
    zaslyszalo, ze oslowie knuja jakies zmiany o roku 2005. Tak przy
    okazji: wiadomo juz cos w tym temacie, czy to tylko telewizyjne
    plotki?

    --
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.