    From: "galis" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa o dzielo - zus
    Date: 28 Jan 2005 12:21:32 +0100

    Mam wątpliwości co do pewnej kwesti:
    Mój dawny pracodawca zwarł ze mną umowę o dzieło w której zostały określone
    warunki, że częśc kwoty zostanie wypłacona po zrealizowaniu dzieła, natomiast
    druga połowa jeśli zostanie zrealizowany warunek nie zalezny od mnie. W tym
    momencie warunek ten zaistniał. Pierwsza częśc wypłaty został oczywiści
    ozusowana bo byłem praocwnikiem tej jednostki, ale według stanu na dzień
    dzisiejszy już nie jest. Pytanie wiec czy ta druga częśc wypłaty która będzie
    płacona obecnie również powinna zostać ozusowana czy w związku z tym że już
    nie pracuje od kilku miesięcy u tego pracodawcy to nie trzeba tego zusować?

    Pozdrawiam
    Galis