eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUmowa z klientem a faktura › Umowa z klientem a faktura
  • Data: 2007-07-05 07:11:32
    Temat: Umowa z klientem a faktura
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jest umowa z klientem na świadczenie usług dostępu do Internetu. Jest tam
    informacja, że klient będzie płacił zgodnie z obowiązującym cennikiem.
    W cenniku jest podana wysokość abonamentu.

    Firma chciałaby zrobić promocję i w określonych przypadkach dawać klientowi
    miesiąc "gratis". Jak to rozwiązać, żeby US się nie przyczepił?

    Widzę takie warianty:
    - aneks do umowy ustalający na dwa miesiące abonament w wysokości
    połowy normalnego abonamentu (w końcu można chyba zaproponować
    dowolną cenę)
    - aneks do umowy ustalający na miesiąc abonament w wysokości 1 zł (no,
    będzie niezupełnie gratis)
    - wystawienie faktury, skorygowanie jej do zera z adnotacją, że przyczyną
    korekty jest "rabat" (tylko co jeśli US zapyta, z jakiej okazji był
    rabat - jeśli powiem "chłyt marketingowy", to się odczepią?)

    Generalnie - trzeba klientowi dać coś za darmo tak, żeby było to zgodne
    z umową i nie było traktowane jako wynagrodzenie.

    Mi najbezpieczniej wygląda wariant pierwszy - połowa abonamentu przez dwa
    razy dłuższy czas. Co o tym sądzicie?

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1