  • 1. Data: 2002-05-19 14:15:30
    Temat: jakaś fajna ksiażka o DG?
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Czy polecilibyście coś do kupienia o prowadzeniu działalności gospodarczej
    (VAT, podatki, koszty)?
    Chodzi oczywiście o jakiś akualny tytuł, kilka lat temu zakupiłem podobny
    podręcznik/poradnik i bardzo mi się przydał, teraz jednak nadaje sie do
    muzeum.
    Pozdrowienia,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-05-19 22:18:04
    Temat: Re: jakaś fajna ksiażka o DG?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Piotr W. <p...@u...interia.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
    > Chodzi oczywiście o jakiś akualny tytuł, kilka lat temu zakupiłem podobny
    > podręcznik/poradnik i bardzo mi się przydał, teraz jednak nadaje sie do

    Generalnie największy wybór książek, czasopism itd prawniczych, podatkowych
    ma Infor. www.infor.pl - sklep.
    Nie kupowałem ostatnio książki z tego tematu więc nic konkretnego nie
    polecam. Ale zajrzyj tam, na pewno cos Ci się spodoba.
    WS

  • 3. Data: 2002-05-20 05:38:43
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Zobacz na stronie http://www.misie.pl/
    Darek

    Użytkownik "Piotr W." <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3ce7b3b4_2@news.vogel.pl...

  • 4. Data: 2002-05-20 18:30:58
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz na stronie http://www.misie.pl/
    > Darek

    Dokładnie o coś takiego mi chodziło.
    Poza tym zapomniałem zupełnie o infor.pl (wspomniany w innej odpowiedzi na
    moje pytanie)
    Dziekuję za podpowiedzi - pozdrawiam,
    Piotr