  • Data: 2002-07-18 18:15:11
    Temat: Urzad skarbowy a samochod
    Od: "Jogger" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    Rok temu czyli 2001-08-06 kupiłem Skode Felicje 1.6 LXi.
    Poleciałem z papierami do urzędu skarbowego celem opłacenia podatku
    skarbowego za Felicje. Oczywiście z miłym Panem urzędzie wypełniłem PCC1 i
    poszedłem do kasy jak Pan powiedział. Poszedłem i zaplacielem. Nikt mnie nie
    poinformował ze musze pozostawić PCC-1 w urzędzie.
    W kwietniu tego roku dostałem pismo od urzędu skarbowego celem wyjaśnienia
    podatku jaki zapłaciłem rok temu ( dlaczego mam nadpłatę) zadzwoniłem i
    wyjaśniłem sprawę.Pani powiedziała żebym dostarczmy PCC-1 do urzędu. Po
    kilku dniach dostarczyłem a na oryginale dostałem pieczątkę przyjęcia.
    Dzisiaj dostałem pismo z urzędu skarbowego celem stawienia się 2002-08-01 o
    godz. 11.00 w urzędzie skarbowym w charakterze sprawcy wykroczenia
    skarbowego z art. 56& 4 chyba polegającego na nieterminowym złożeniu
    deklaracji PCC-1.
    Co wy na to ?
    W tym czasie zostałem przeniesiony z urzędu I do urzędu III z powodu
    rejonalizacji czy cos takiego.
    Oczywiście w tym czasie mam urlop i nie mam zamiaru tam iść bo i po co.
    Co mogą mi zrobić ?