  • 1. Data: 2004-10-19 07:53:46
    Temat: Usługa - brak faktury itp.
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    poniewaz nikt nie odpiwedzial mi zapytam jeszcze raz moze ktos doradzi
    co mam robic :( .

    Mam problem z nierzetelnym wykonawca uslugi.
    Usluga polegala na monazu instalacji gazowej w samochodzie ponad dwa
    miesiace temu. Otrzymalem rachunek na montaz ale nie na instalacje
    (montaż 250 zl , zaplacilem 3600 zł).
    Instalator powiedzial ze do rejestracji w UM wystarczy rachunek na
    montaz (i tak faktycznie bylo). Ale ja chcialbym otrzymac rachunek na
    instalacje(wczesniej nie nalegalem na to). Otrzymalem gwarancje
    podpisana przez niego na instalacje oraz homologacje z wyszczegolnionymi
    zainstalowanymi urzadzeniami tez podpisana przez niego.

    Co wiecej instalacja ma wady (nieszczelnosc,zle zamnotowany zbiornik,
    zle ustawiona - pali 20 ltr gazu itp.).
    Czy moge goscia zdyscyplionwac ?
    Czy nie kwalifikuje sie tutaj kontrola skarbowa (brak rachunku) ?

    A moze sprawa sądowa : wystąpic na pismie o usuniecie wad w towarze i po
    14 dniach jesli nie dopowie do sadu ? sam nie wiem

    Umawial sie ze mna 3 razy ze zadzwoni i rozwiążemy problem i oczywiscie
    nie dzwoni.

    Poniewaz jazda z nieszczelnya instalacja nie jest "zdrowa" czy moge to
    naprawic w innym zakladzie a potem wystapic o zwrot kosztow od
    nierzetelnego instalatora ?

    Dzieki z gory bo nie mam juz sily a telefonow gosc nie odbiera.

    VG

  • 2. Data: 2004-10-19 11:46:38
    Temat: Re: Usługa - brak faktury itp.
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cl2h8o$a5o$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Van Gogush <g...@p...onet.pl> wrote:

    > nie mam juz sily a telefonow gosc nie odbiera.

    Hmm. Z doświadczenia wiem, że obietnica powrotu w towarzystwie
    inspektora z US potrafi zdziałać cuda.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2004-10-19 12:23:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jarek Spirydowicz napisał:

    > Hmm. Z doświadczenia wiem, że obietnica powrotu w towarzystwie
    > inspektora z US potrafi zdziałać cuda.

    A ja bym proponowała na początek żadnych "gróźb" ustnych, żadnych
    pogaduszek tylko ładne pismo do US z zapytaniem czy sprzedawca mógł
    odmówić żądaniu wystawienia faktury. Oczywiscie podajemy wszystkie znane
    nam dane sprzedawcy.
    Zanim wyslemy to do US warto posłać lisciek 'do wiadomości" sprzedawcy i
    chwilę poczekać. Działa cuda ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2004-10-19 13:16:25
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cl311e$7af$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> [...]
    > pogaduszek tylko ładne pismo do US z zapytaniem czy sprzedawca mógł
    > odmówić żądaniu wystawienia faktury. Oczywiscie podajemy wszystkie znane

    A bo Ty delikatniejsza jesteś :)

    > Zanim wyslemy to do US warto posłać lisciek 'do wiadomości" sprzedawcy i
    > chwilę poczekać. Działa cuda ;-)

    Nawet jak "ma swoją księgową"? ;)

  • 5. Data: 2004-10-19 13:44:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jarek Spirydowicz napisał:

    > A bo Ty delikatniejsza jesteś :)

    No wiecie co... ja tu sie staram wyjśc na strasza jędze i herod-babę a
    ten mi "delikatna". Opinię mi psujesz! ;-)

    Maddy "idę powyrywać skrzydełka muszkom" -;)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2004-10-19 14:10:48
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > Maddy "idę powyrywać skrzydełka muszkom" -;)

    Czyli rozumiem ja mam to samo zrobic z tym gosciem ? ;)

    VG