  • 1. Data: 2005-01-11 13:08:38
    Temat: Usługi informatyczne na ryczałcie
    Od: "Marek" <o...@o...pl>

    Witam,

    Chodzi mi konkretnie o grupę 72.50Z (konserwacja i naprawa komputerów i ich
    wyposażenia). Można było stosować stawkę 8.5% ryczałtu PPE. A jak jest
    teraz? W ustawie ani w załącznikach grupa ta nie jest bezpośrednio
    wymieniona.

    Dziękuję

    Marek

  • 2. Data: 2005-01-11 21:28:14
    Temat: Re: Usługi informatyczne na ryczałcie
    Od: zenx <z...@g...pl>

    "Marek" <o...@o...pl> writes:

> [...]
    > wyposażenia). Można było stosować stawkę 8.5% ryczałtu PPE. A jak jest
    > teraz? W ustawie ani w załącznikach grupa ta nie jest bezpośrednio

    Nie wiem czy można płacić ryczałt PPE, ale w tej grupie można płacić
    podatek w formie karty podatkowej - grupa 21.

    Zenek