  • 1. Data: 2003-01-08 15:00:22
    Temat: Ustawa o kontroli skarbowej
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witam !

    przepraszam, że tak wyciągam od grupowiczów, ale może ktoś ma nowy
    ujednolicony tekst tej ustawy ?

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 2. Data: 2003-01-08 16:15:57
    Temat: Re: Ustawa o kontroli skarbowej
    Od: "kornishon" <k...@k...pl>

    > przepraszam, że tak wyciągam od grupowiczów, ale może ktoś ma
    nowy
    > ujednolicony tekst tej ustawy ?
    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/kontrola_skarbowa.s
    html#przepisy
    ale nie wiem czy jest to tekst aktualny.

  • 3. Data: 2003-01-08 16:56:36
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witaj kornishon,

    W Twoim liście datowanym 8 stycznia 2003 (17:15:57) można przeczytać:
    k> http://www.mofnet.gov.pl/podatki/kontrola_skarbowa.s
    html#przepisy
    k> ale nie wiem czy jest to tekst aktualny.

    no jednak nie aktualny, ale dziękuję

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl

  • 4. Data: 2003-01-08 20:13:04
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    aktualnie w ustawie o kontroli skarbowej nic ciekawego nie ma,
    cała procedura została skasowana i odesłana do ordynacji podatkowej,