  • 1. Data: 2002-10-15 11:47:58
    Temat: Ustawa o wychowaniu w trzeźwości - nowelizacja.
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

    I znowy już po raz kolejny sejm zafundował nam - posiadaczom koncesji (
    zezwoleń na sprzedaż alkoholu) obniżkę opłat przez ich podwyższenie.....
    Tak naprędce wykalkulowałem sobie, że w roku ubiegłym płaciłem :
    za alkohol do 4,5% i piwo sprzedaż za kwotę ok 100 000 =125+62,5=187,5 euro
    (podwyższone o 50% za sprzedaż na kwotę z przedziału 10 000 do 30 000 euro)
    4,5% do 18%= 125 euro
    od 18% =500 euro
    co daje w sumie 812,5 euro x 4,05 zł/euro =3290,62 i tyle zapłaciłem

    a według nowych przepisów
    do 4,5 % sprzedaż ok 100 000 opłata 1,4% = 1400 zł
    4,5% do 18%= 525 zł
    od 18% = 2100 zł
    razem 4025 zł

    I gdzie ta obniżka opłat ??????
    Jedyny plus to rozłożenie opłat na 3 raty co u mnie w gminie i tak
    stosowano...
    A więc problem jak obniżyć podwyższając znów został rozwiązany....

    Mariusz.

  • 2. Data: 2002-10-15 21:28:55
    Temat: Re: Ustawa o wychowaniu w trzeźwości - nowelizacja.
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    tak niewątpliwie Polska to jest państwo dobrobytu jak za czasów Gunnara
    Myrdala Szwecja :))))))))))