  • 1. Data: 2004-04-21 07:09:55
    Temat: Re: VAT-5 a AVT-5UE
    Od: buubbaaaaa <1...@w...pl************************************>

    > Rownoczesnie polscy kontrahenci zaczynaja pytac czy jestem czynnym
    > podatnikiem i... Wlasnie, czy z VAT-5UE powinienem dostac tez potwierdzenie
    > VAT-5 (czyli, ze jestem czynny) czy tez nie?

    imho nie mozna byc VAT-5UE bedac zwolnionym podatnikiem

    dlatego VAT-5EU powienien wystarczyc

    bubbaaa

  • 2. Data: 2004-04-21 07:24:37
    Temat: VAT-5 a AVT-5UE
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    WItam.

    Zlozylem wniosek o aktualizacje danych i otrzymalem (jestem szczesliwcem:-)
    VAT-5UE... - to ze nie widac nas w VIESie to szczegol (czytaj: jeszcze nikt
    sie nie czepial)...

    Rownoczesnie polscy kontrahenci zaczynaja pytac czy jestem czynnym
    podatnikiem i... Wlasnie, czy z VAT-5UE powinienem dostac tez potwierdzenie
    VAT-5 (czyli, ze jestem czynny) czy tez nie?

    "Pani Zosia" w USie twierdzi, ze wydanie VAT-5UE jest wystarczajce, ale
    jakos taka opinia (na dodatek nie na pismie i jeszcze przed wejsciem
    przepisow, ze decyzje US beda wiazace dla organow skarbowych) mnie nie
    zadowala.

    Co robic z tym fantem?

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk