  • 1. Data: 2004-12-07 17:22:18
    Temat: VAT - konsekwencje ?
    Od: dade <d...@o...pl>

    czy kontrola skarbowa moze w trakcie jej trwanie rozszerzyc swoj zakres
    (np. zapowiedziana jest za miesiac maj - czy moga chcec wiecej
    dokumentow? ) ?
    jakie sa konsekwencje niewysyłania do us deklaracji przez rok i przy
    załozeniu ze wystawilo sie faktury z vatem na 6000 ?

    co grozi takiemu "nierzetelnemu" płatnikowi ?

  • 2. Data: 2004-12-07 20:58:51
    Temat: Re: VAT - konsekwencje ?
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "dade" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > załozeniu ze wystawilo sie faktury z vatem na 6000 ?
    >
    > co grozi takiemu "nierzetelnemu" płatnikowi ?

    ładna mi nierzetelność :-( Konsekwencje mogą być spore dla Ciebie, ale nie
    tylko. Na początek poczytaj sankcje z ustawy o VAT i kodeks karny skarbowy.
    A pomyślał o kontrahentach, którzy teraz będą mieli problem z fakturami od
    Ciebie?? !!
    Zakres kontroli może się rozszerzyć w trakcie kontroli, np. do nas przyszli
    15 stycznia 2004 kontrolowac VAT 01-11/2003, a po pewnym czasie rozszerzyli
    jeszcze o 12/2003 (naturalnie zachowując pisemną formę itd.), tak żeby mieć
    już cały rok skontrolowany.

    Magdi

  • 3. Data: 2004-12-07 21:15:44
    Od: dade <d...@o...pl>