  • 1. Data: 2005-01-31 13:29:39
    Temat: VAT na dostep do internetu ile?
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    Witam!

    Ile wynosic teraz stawka Vat na doste do internetu (22% od stycznia 2005)???
    Chodzi mi o faktury wystawiane ludzia za dostep do internetu powinny byc ze
    stawka ZW czy tez 22%? bo cos doszly do mnie sluchy ze od marca ma byc te
    22%???
    A brat w firmie za dostep wystawil ludzia z 22% vatem :)

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2005-01-31 21:08:32
    Temat: Re: VAT na dostep do internetu ile?
    Od: siarra <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2005 14:29:39 +0100, Karol K. napisał(a):

> [...]
    > 22%???
    > A brat w firmie za dostep wystawil ludzia z 22% vatem :)

    Nie wynosi, bo jest tak samo jak w grudniu 2004, czyli "zwolnione".
    Dopiero w marcu się zmieni.

    siarra

  • 3. Data: 2005-02-01 09:50:19
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    jesli to sa faktury za miesiace od marca do listopada br to spoko moze byc
    22
    ale jesli za net do marca to wystawil bledna fakture

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---