  • 1. Data: 2002-04-02 09:52:23
    Temat: VAT od Oleju napędowego i gazu.
    Od: "L.K." <l...@p...com>

    Kilka dni temu przeczytałem w jednej z broszur
    o zmianie w ustawie o VAT, w której mowa jest o tym,
    że (chyba) od 26.03.2002 nie odlicza się
    VAT-u od oleju napędowego i gazu w przypadku
    używania samochodu osobowego.

    Poszukuję źródła tej informacji.
    Z góry Dziękuję i Pozdrawiam

    Leszek

  • 2. Data: 2002-04-02 11:27:27
    Temat: Re: VAT od Oleju napędowego i gazu.
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    "L.K." <l...@p...com> wrote:
> [...]
    > o zmianie w ustawie o VAT, w której mowa jest o tym,
    > że (chyba) od 26.03.2002 nie odlicza się
    > VAT-u od oleju napędowego i gazu w przypadku

    Ustawa z dnia 15 lutego 2002 r. o zmianie ustawy...
    DU Nr 19, poz. 185

  • 3. Data: 2002-04-02 13:16:04
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    niestety tak jest, przeczytaj nowelę do ustawy o Vat