  • 11. Data: 2010-09-30 17:50:01
    Temat: Re: VAT od darowizn
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Sep 2010, Tomek wrote:

    > Lepiej sprawdź ponownie zanim coś rozdasz ;)

    Jakby to rzec... miałem na myśli towar bliski terminu przydatności
    do spożycia, dla którego *RYNKOWA* cena to 1 zł... ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2010-10-01 06:26:58
    Temat: ot
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > BTW: wyobrażacie sobie świeży bigos? Taki, który nie został
    > przynajmniej ze trzy...cztery razy odgrzany i wystudzony?
    > Przecież to będzie koszmar kulinarny...

    a to sie da taki zrobic?
    u mnie w domu zawsze gotowany bigos robi sie coraz lepszy dopiero po kilku
    dniach wlasnie takich operacji - inaczej smakuje, lekko inna
    konsystencja....smaka mi narobiles :p

  • 13. Data: 2010-10-01 06:32:22
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > [...oddanie gara zupy...]
    >
    > Akurat instytucji charytatywnej można :) (to zmieniono w ustawie).
    > Biednym - nie (ale już "za złotówkę" jak piszesz - można, będzie
    > prawidłowo).

    to ja sie podepne bo niepokoj mnie ogarnal....
    jak kupuje towar x celem darowania ich kontrahentowi (upominek dla celow
    marketingowych) i go rozdam to tez vat powinienem do tego doliczac i oddawac
    skarbowce???
    Dla mnie to koszt prowadzenia działalności ale widze za duzo podobienstw...

  • 14. Data: 2010-10-01 06:47:24
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Ehm, ODIP nowe normy żywnościowe zakazują podawania odgrzewanych potraw.

    Taaa, jasne.
    Już widzę jak w każdej restauracji dostaniemy świeżo usmażony befsztyk i
    dopiero co ugotowane ziemniaczki ;-)

    K.

  • 15. Data: 2010-10-01 07:12:53
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i83v9k$81t$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> [...]
    > oddawac skarbowce???
    > Dla mnie to koszt prowadzenia działalności ale widze za duzo

    fundusz reprezentacyjny http://www.vat.pl/reprezentacja/index.php

    --=olo=--

  • 16. Data: 2010-10-01 11:11:42
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    W dniu 01.10.2010 08:32, Michał Gut pisze:

> [...]
    > oddawac skarbowce???
    > Dla mnie to koszt prowadzenia działalności ale widze za duzo podobienstw...

    Ja się na tym nie znam, ale świta mi że była luka w przepisach którą
    Jean Vincent chce teraz załatać.

    --
    Tomek

  • 17. Data: 2010-10-04 11:09:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > fundusz reprezentacyjny http://www.vat.pl/reprezentacja/index.php

    uffff
    juz myslalem ze cos przeoczylem
    dzieki

  • 18. Data: 2010-10-04 12:14:26
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i8cckr$rb6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > uffff
    > juz myslalem ze cos przeoczylem
    > dzieki

    Ale masz świadomość, że:
    http://www.podatki.biz/artykuly/4_11423.htm
    oraz
    http://biznes.wieszjak.pl/podatki/wiadomosci/225983,
    Mozesz-wreczyc-klientowi-prezent-nie-drozszy-niz-200
    -zl-bez-PIT-8C.html

  • 19. Data: 2010-10-05 14:48:53
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    nie stac mnie na takie upominki ale dobrze wiedziec:) o limicie nie
    wiedzialem...
    dzieki