    From: Tobi <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT przy dzierzawie - pytanie
    Date: Wed, 21 Aug 2002 20:15:27 +0200

    Jestem vatmanem, kpir, jednoosobowa dzialalnosc.
    Otoz dzierzawie samochod od innej firmy, za te dzierzawe place. Na
    grupie jakis czas temu dowiedzialem sie, ze od tej dzierzawy nie moge
    odliczac vatu, wg mojego dochodzenia na podstawie Ustawy o podatku od
    towarów i usług oraz o podatku akcyzowym z dn. 8 stycznia 1993 r.
    Art. 3. [ Wyłączenia ] Pkt. 1: 1. "Przepisów ustawy nie stosuje się
    do:" par. 1a: "1a) wydania towarów na podstawie umowy użyczenia".
    Czy w zwiazku z tym moge odliczac vat od materialow i uslug zwiazanych
    z uzytkowaniem tego wypozyczonego samochodu? Np. myjnie, naprawy,
    czesci?

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/