  • 1. Data: 2007-07-19 11:25:33
    Temat: VAT za media
    Od: " Gosia" <b...@g...pl>

    Ma takie pytanie: Czy VAT za media (telefon, energia itp) jest odliczany w m-
    cu fakturowania czy w m-cu zaplaty za media???
    Czy ktos bylby tak uprzejmy aby odpowiedziec na moje pytanie?
    Gosia

  • 2. Data: 2007-07-19 13:14:15
    Temat: Re: VAT za media
    Od: "and" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gosia <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    m-
    > cu fakturowania czy w m-cu zaplaty za media???
    > Czy ktos bylby tak uprzejmy aby odpowiedziec na moje pytanie?

    Ja rozumiem ze ta grupa jest po to zeby dyskutowac, pomagac, radzic sie
    innych, ale naprawde niektore tematy sa walkowane po wiele razy i zasmiecaja
    grupe. Po wpisaniu tematu Twojego posta w google otrzymasz:
    http://tinyurl.com/2gnbzk

    A taki wynik po wpisaniu w przeszukiwarke tej grupy
    http://tinyurl.com/yvjeyo

    Mysle ze ZAWSZE nalezy zaczac poszukiwania odpowiedzi na interesujacy nas
    temat od "odpytania" googli, a dopiero potem pytac na grupie.

    Pozdrawiam

    and