  • 1. Data: 2003-06-12 07:46:20
    Temat: VAt dla MP
    Od: "Mario" <s...@p...internetdsl.pl>

    Drodzy Grupowicze,

    Czy nic się nie zmieniło w kwestii momentu odliczania Vatu z faktur od
    małych przedsiębiorstw?
    Chodzi mi o przedsiębiorstwa rozliczające się metodą kasową, czyli w
    momencie otrzymania zapłaty...
    Czy duża firma otrzymując fakturę MP może VAT od niej odliczyć w momoencie
    zapłaty za tą fakturę?

    Pozdo

    Mario

  • 2. Data: 2003-06-12 19:49:08
    Temat: Re: VAt dla MP
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Mario" <s...@p...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > momencie otrzymania zapłaty...
    > Czy duża firma otrzymując fakturę MP może VAT od niej odliczyć w momoencie
    Nie wgłębiam się specyfike Vat MP ( nie muszę więc pomijam ) wiem tylko że
    otrzymując Fakture Vat MP muszę ją zapłacić żeby odliczyć Vat -to tak na
    skróty.Tak było od wejścia w życie tego wynalazku i jakoś nic nie wiem o
    zmianach.
    Pozdrawiam Wiola