  • 1. Data: 2003-06-11 20:37:33
    Temat: raczko
    Od: "RyHoo" <...@...pl>

    Andrzej Raczko
    Wiceprezes Zarządu BGŻ S.A.
    Wykształcenie:
    Absolwent Wydziału Ekonomiczno - Socjologicznego, kierunku ekonometrii
    Uniwersytetu Łódzkiego, doktor nauk ekonomicznych.

    Przebieg kariery zawodowej: 2003 Wiceprezes Zarządu BGŻ S.A.
    2002 - 2003 dyrektor Biura Strategii Banku w BGŻ S.A.
    2001 - 2002 podsekretarz Stanu w Ministerstwie Finansów, członek
    Zespołu Negocjacyjnego RP z Unią Europejską, wicegubernator Europejskiego
    Banku Odbudowy i Rozwoju, wicegubernator Międzynarodowego Funduszu
    Walutowego, współprzewodniczący Komitetu Długu Publicznego
    1999 - 2001 kierownik Projektu Banku Hipotecznego w PKO BP S.A.
    1997 - 1999 dyrektor banku LG Petro Bank S.A.
    1995 - 1997 członek Zarządu Petrobanku S.A.
    1993 - 1995 dyrektor Departamentu Ekonomicznego Petrobanku S.A.
    1992 - 1993 główny specjalista ds. współpracy z zagranicą w Łódzkim
    Towarzystwie Kredytowym Bank S.A.
    1977 - 1992 asystent, adiunkt w Instytucie Ekonomii Uniwersytetu
    Łódzkiego

    Andrzej Raczko ma 50 lat. Jest żonaty, ma dwoje dzieci

  • 2. Data: 2003-06-11 20:56:24
    Temat: Re: raczko
    Od: Michał F. <m...@p...fm>

    RyHoo wrote:
> [...]
    ~~~~~~~~

    No wiedziałem, że nie może to być kandydatura przypadkowa..... ;-))
    ...Jak zwykle chłopcy z naszego puebla..... ;-))

    Jak u wujaszka Saddama - byle był z Tirkitu.....

    Pozdrawiam,

    Michał

  • 3. Data: 2003-06-11 22:15:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > Funduszu
    > Walutowego, współprzewodniczący Komitetu Długu Publicznego

    W "Wiadomościach" zrobili z niego wicemisnistra finansów w latach 2001-2002
    :-))).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-06-11 22:27:17
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | W "Wiadomościach" zrobili z niego wicemisnistra finansów w latach
    2001-2002
    | :-))).

    No i się zgadza. Był nim.

    http://wiem.onet.pl/wiem/00849f.html

    Andrzej K.

  • 5. Data: 2003-06-11 23:28:42
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bc8ack$7mf$1@inews.gazeta.pl...

    > 2001-2002
    >
    > No i się zgadza. Był nim.
    >
    > http://wiem.onet.pl/wiem/00849f.html

    Thnx, nie wiem czemu zawsze wydawało mi się, że podsekretarz stanu to taki
    pod- wiceminister.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-06-12 05:27:52
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Thnx, nie wiem czemu zawsze wydawało mi się, że podsekretarz stanu to taki
    > pod- wiceminister.

    No właśnie nieeeee.
    Kurdelebele ... podsekretarz stanu to stanowisko ministerialne.

    tak samo zresztą jak główny inspektor sanitarny czy główny inspektor pracy.

    pozdrawiam
    fart