  • 1. Data: 2002-02-18 16:43:00
    Temat: Vat a licencja na program
    Od: "Dawid Partyka - Koli" <s...@c...pl>

    Ile wynosi vat na licencję od programu??

    Dawid Partyka
    S...@c...pl

  • 2. Data: 2002-02-18 18:42:53
    Temat: Re: Vat a licencja na program
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Dawid Partyka - Koli" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Ile wynosi vat na licencję od programu??
    > Pozdrawiam
    > Dawid Partyka

    jeszcze nic.... zanosi się na 22%
    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-02-19 01:09:04
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    ktp wrote:

> [...]
    k> jeszcze nic.... zanosi się na 22%

    Projekt ustawy (piąte ksero z siódmej kopii) mam. Czy ktoś wie, na jakim etapie
    legislacyjnym to jest obecnie?

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl

  • 4. Data: 2002-02-20 08:44:10
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Czy ktoś wie, na jakim etapie legislacyjnym to jest obecnie?

    na biurku kwasniewskiego

  • 5. Data: 2002-02-20 09:53:20
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > k> jeszcze nic.... zanosi si? na 22%
    >
    > Projekt ustawy (pi?te ksero z siódmej kopii) mam. Czy kto? wie, na jakim etapie
    > legislacyjnym to jest obecnie?
    >
    > --
    > RoMan (2:484/8...@f...org)
    > mailto:r...@s...pik-net.pl
    > http://www.enter.net.pl/www/squadack

    Wlasnie Sejm zatwierdzil poprawki Senatu (np.22% vat na licencje
    dotyczyc bedzie tylko licencji na progr. komp., a nie np.widowisk
    telewiz. i radiowych jak bylo proponowane pierwotnie).
    Zdaje sie czekamy teraz na WAZNY PODPIS.
    Graszka