  • 1. Data: 2005-05-21 12:46:33
    Temat: Wartości niematerialne a ewidencja
    Od: Meaclum <m...@p...onet.pl>

    Hmm... Jakoś obiło mi się o oczy (nie pamiętam gdzie), że wartości
    niematerialne (np. licencje na oprogramowanie) ZAWSZE ujmuje się jako
    środek trwały podlegający amortyzacji, ujmując tym samym w ewidencji
    środków trwałych.

    Prawda to, czy fałsz? ;)

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2005-05-21 15:13:53
    Temat: Re: Wartości niematerialne a ewidencja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 May 2005, Meaclum wrote:

> [...]
    > + trwały podlegający amortyzacji, ujmując tym samym w ewidencji środków

    ...obstawiam fałsz ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-05-21 15:31:11
    Od: "KP" <k...@w...pl>

    Owszem ujmujemy w ewidencji i analogicznie jak środki trwałe amortyzujemy.
    - pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-21 22:29:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 May 2005, KP wrote:

    >+ Owszem ujmujemy w ewidencji i analogicznie jak środki trwałe amortyzujemy.

    *ZAWSZE* ??

    >+ - pozdrawiam

    Wzajemnie :)
    I spec sygnaturkę (bez delimitera) zapodaję ;)
    Wskaźnik ustawiony pod fixed-font (uwaga: Arial to NIE fixed).

> [...]
    >+ > > + niematerialne (np. licencje na oprogramowanie) ZAWSZE ujmuje się jako
    ^^^^^^
    >+ > > + środek
    >+ > > + trwały podlegający amortyzacji, ujmując tym samym w ewidencji środków
    >+ > > + trwałych.
    >+ > > +
    >+ > > + Prawda to, czy fałsz? ;)
    >+ >