  • 1. Data: 2005-05-21 12:42:49
    Temat: zwrot do ZUSu
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    pytanko, dostałem z ZUSu małe wsparcie finansowe, ale
    niestety musiałem wszystko spowrotem oddać, jak będę się
    rozliczał na PITcie w przyszłym roku? czy dostanę jakiś
    zwrot za to, że musiałem oddać? zakładając, że nie pracuję
    cały rok...

    a przy okazji jak to się dzieje, że z każdych moich dochodów
    ktoś odcina jakies podatki, a ja i tak musiałem zapłacić
    jakąś "karę" dla US (po rozliczeniu PITu za ubiegły rok)?

  • 2. Data: 2005-05-21 12:43:51
    Temat: Re: zwrot do ZUSu
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    zapomniałem dodać, że dostałem w zeszłym roku, a musiałem
    oddać w tym...