  • 1. Data: 2002-10-24 07:39:00
    Temat: Wizytowki - reklama czy zwykly koszt?
    Od: "Iwona W." <r...@p...com.pl>

    Witam :-)
    Mam male pytanko, jak w temacie czy wizytowki mozna po prostu wrzucic w
    koszty czy tez ksiegowac na reklame a jesli tak to na jaka? Limitowana czy
    bez limitu? Jezeli reklama to co z wizytowkami rozdawanymi na targach?
    Kladzie sie je na stoisku i kto chce to lapie ;-)
    I jeszcze jedno banalne pytanko, choc pewnie sie juz to przewijalo: faktura
    za gaz, prad, telefon - platna w nastepnym miesiacu po wystawieniu - kiedy w
    koszty, kiedy VAT? Czy w miesiacu otrzymania czy zaplacenia? Firma na KH.

    wdzieczna za wszelkie odpowiedzi
    Iwona

  • 2. Data: 2002-10-24 09:11:36
    Temat: Re: Wizytowki - reklama czy zwykly koszt?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Iwona W." <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > koszty, kiedy VAT? Czy w miesiacu otrzymania czy zaplacenia? Firma na KH.

    Reklama to ile pytań tyle odpowiedzie ja ostatnio traktowałam jako reklamę i
    wydałam na tragi w nie limitowane koszty Vat odliczyłam i naliczyłam w tej
    samej wysokości.
    Co kosztów gaz telefon to zaliczam do miesiąca kiedy otrzymałam czyli
    najczęciej którego dotyczą a vat odliczam w/g terminu płatności.Pełna
    księgowość.
    Jolka