  • 21. Data: 2005-03-01 23:27:02
    Temat: Re: "Własne potrzeby mieszkaniowe" - ulga
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Feb 2005, Jano wrote:

    >+ W 90 roku odebrałem mieszkanie - po odbiorze (na szczeście na koszt
    >+ wykonawcy) dokonano generalnego remontu - wymiana wykładzin, szlifowanie i
    >+ tytnkowanie scian, szlifowanie pasadzek itp. - tak było sp... po oddaniu -
    >+ czy to nie był remont nowego mieszkania?

    Nie.
    IMO to było dokończenie jak to określiłeś: "sp...." budowy.
    Co do kwestii prawnych - to primo wychodzi na to że nielegalnie
    dopuszczono budowę do użytkowania jako mieszkanie :) - chyba
    że należy dosłownie rozumieć że *dobre* mieszkanie *po oddaniu*
    lekko hm... zdemolowano :> a secundo w tamtych latach były ulgi
    podatkowe "na budowę" więc przyczepienie się że "nie remont
    a budowa" nic by nie dało; i tak byś odliczył ;) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)