  • 1. Data: 2007-01-02 22:31:58
    Temat: Wniosek o stwierdzenie nadpłaty a PIT-36
    Od: wombi <w...@n...pl>

    W listopadzie złożyłem korekty deklaracji PIT-5 i wniosek o stwierdzenie
    nadpłaty zaliczek w podatku dochodowym od os.fiz.
    Do tej pory US nie dokonał zwrotu zaliczek (wiem,że maja na to 3
    miesiące) ani nie przysłał decyzji odmownej.
    Chciałbym złożyć już PIT za 2006r.
    I teraz:
    Czy potraktować te zaliczki jako nie byłe i czekać na zwrot z US czy
    wpisać je jako należne w poz.51 formularza PIT-36?