  • 1. Data: 2003-02-12 11:38:18
    Temat: Re: Wpłaty na fundusz remontowy
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "wojcio" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b2dacc$4gg$1@news.onet.pl...
    > Jestem żonaty od połowy ubiegłego roku. Żona jest właścicielem mieszkania.
    > Jak ja mogę odliczyć sobie wpłaty na fundusz remontowy na mieszkanie żony.
    > Umową najmu, użyczenia
    > -w jaki sposób
    > - i tak aby żona nie musiała płacić podatku i a ja odliczyłbym wpłaty.
    > Byłem zameldowany 3 miesiące przed ślubem

    Najem od zony ?

    fajne...

    Ze tez ja zonienie wynajalem mojegomieszkania..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-12 13:03:49
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    do momentu ślubu mogę najmowac i jest oki
    ale pózniej ślub i jak rozliczyc fumdusz remontowy tak żeby wpłaty odliczyć
    ode mnie. Poniewaz nie jesteśmy małżeństwem przez cały rok podatkowy więc
    nie możemy się rozliczać razem.

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b2dbl4$7jv$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...