  • 1. Data: 2003-02-12 10:08:36
    Temat: jeszcze DG a zatrudnienie studenta
    Od: <v...@i...pl>

    Ja jeszcze raz o zatrudnieniu studentki na zlecenie, dziekuje wszystkim,
    kotrzy zabrali glos, ale z tych wypowiedzi nie wynika dla mnie jasno, jak
    wyglada ta konkretna sytuacja. Studentka ma swiadczenia jako studentka, wiec
    zglaszam ja do ZUsu ostatecznie czy nie? Wypełniam pit-4 czy nie? Generalnie
    sytuacja wyglada konktertnie tak, ze dzial jako lektor, prowadze kursy np w
    firmach, zas rzeczona studentka bierze czasami za mnie zastepstwa.
    Oczywiscie mozemy sie rozliczac ze soba po cichu, problem w tym, ze
    chcialabym wyplacane jej kwoty odpisac od dochodu, no bo dlaczego mam walic
    od nich podatek. Jak mam te sytuacje rozwiazac? Czy moze mi ktos
    odpowiedziec jasno?
    dzieki z góry.
    verisa