  • 1. Data: 2007-07-23 10:53:20
    Temat: Wprowadzenie nieprzerejestrowanego samochodu do EŚT
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Czy mogę wprowadzić do EŚT samochód, który jeszcze nie został
    przerejestrowany?

    Oczywiście wiadomo, że najłatwiej byłoby go przerejestrować i dopiero
    wtedy wprowadzić ale pewnym utrudnieniem jest to, że jest to tzw.
    "anglik" (kierownica po prawej stronie).

    Samochód oczywiście jest sprawny i ma ważny (angielski) przegląd do
    końca roku. Formalnie rzecz biorąc mam miesiąc na dostosowanie go do
    wymogów wynikających z prawa o ruchu drogowym i przerejestrowanie.
    Do tego czasu - zgodnie z prawem - spokojnie mogę go używać.

    W związku z tym pomyślałem sobie, że prawdopodobnie nie ma żadnych
    przeciwwskazań, ażeby już teraz wprowadzić go do EŚT. A następnie
    oczywiście dostosowywać go do wymogów prawa o ruchu drogowym traktując
    ponoszone koszty jako KUP.

    Czy ktoś ma inną opinię na ten temat?

    Pozdrawiam

    Piotrek