  • 1. Data: 2006-04-11 09:18:42
    Temat: Wspólne rozliczenie z dzieckiem - pytanie
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Witam;

    Chciałbym zasięgnąć opinii w następującej kwestii:

    - nie jesteśmy z moją partnerką związani węzłem małżeńskim;
    - w czerwcu ub. roku urodziło nam się dziecko - nosi moje nazwisko;
    - mamy wspólny adres zameldowania i zamieszkania.

    i pytanie które chcę zadać:

    - czy biorąc powyższe informacje pod uwagę mojej partnerce i matce dziecka
    jednocześnie przysługuje prawo do rozliczenia się za 2005 rok jako osobie
    samotnie wychowującej dziecko? Do czego może ew. "doczepić" się US w ramach
    nadgorliwości?

    Będę wdzięczny za pomoc bo przyznam że w zawiłościach polskiego prawa
    podatkowego zaczynam się gubić.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-04-11 09:57:25
    Temat: Re: Wspólne rozliczenie z dzieckiem - pytanie
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > - czy biorąc powyższe informacje pod uwagę mojej
    > partnerce i matce dziecka
    > jednocześnie przysługuje prawo do rozliczenia się za
    > 2005 rok jako osobie
    > samotnie wychowującej dziecko?

    Tak

    > Do czego może ew. "doczepić" się US w ramach
    > nadgorliwości?

    Nie ma takiej możliwości .

    taxer