    From: m...@y...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wydrukowany mail jako dowod zakupu (chce sie upewnic)
    Date: Thu, 23 Dec 2010 14:04:08 -0800 (PST)

    Witam,

    Czytalem inny watek z tej grupy z roku 2008 dotyczacy podobnego
    pytania jak moje. (http://www.grupy.egospodarka.pl/ksiegowanie-zakupow
    -
    zagranicznych,t,346525,p,4,8.html)

    Ostatni post w tamtej dyskusji odnosi sie do mojego pytania i
    potwierdzalby korzystna dla mnie wersje.

    Spora czesc kosztow prowadzenia mojej przyszlej dzialalnosci, to
    zakupy od kontrahentow z USA. Czesc z tych kontrahentow to firmy a
    czesc osoby prywatne.

    Jedynymi potwierdzeniami na owe zakupy, beda potwierdzenia mailowe
    (miedzy innymi potwierdzenia z paypala).
    Na kazdym takim potwierdzeniu jest data, kwota, nazwa towaru/uslugi
    oraz dane sprzedajacego/kupujacego.

    Oczywiscie dodatkowym potwierdzeniem jakie bede mial, beda wyciagi z
    konta wykazujace operacje platnosci przy uzyciu karty platniczej.

    Moje pytanie brzmi. Czy takie potwierdzenia (maile potwierdzajace dany
    zakup) moge zalaczac do ksiegowosci jako dowody zakupu i uznawac je
    jako koszty prowadzenia dzialalnosci? Czy do kazdego dowodu zakupu
    powinienem dolaczac wydrukowane potwierdzenie operacji karta platnicza
    z bankowosci elektronicznej?
    Czy musze takie potwierdzenia za kazdym razem tlumaczyc?