eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWynagrodzenie pracownika a KPiR › Wynagrodzenie pracownika a KPiR
  • Data: 2008-03-21 18:12:00
    Temat: Wynagrodzenie pracownika a KPiR
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam pytanie odnośnie księgowania kosztów w KPiR za pracownika (umowa o pracę).

    Czy to będą prawidłowe wpisy w KPiR w "koszty"?

    - wynagrodzenie wypłacone w kwocie netto/na rękę (oczywiście w dniu wypłaty)
    - koszty ZUS pracodawcy -- z deklaracji RCX to pozycje 6 (społ. finansowane
    przez płatnika), 8 (rentowe przez płatnika), 10 i 11 (chor. i wypadk.)
    - FP i FGŚP - w całości w koszty

    O czymś jeszcze zapomniałem, co można w koszty? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1