  • 1. Data: 2003-02-06 08:23:02
    Temat: Wynajecie mieszkania
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,

    mam nastepujace pytanie.
    Chcialbym calkiem legalnie wynajac mieszkanie, ktore jest darowizna.
    Od momentu darowizny uplynely 3 lata.
    Jakie podatki musze odprowadzic, gdzie musze zglosic ten fakt?
    Co sie stanie, jezeli po zgloszeniu wynajmu, osoba ktora wynajmowala,
    zrezygnuje z mieszkania. Czy musze taki fakt rowniez gdzies zglaszac?
    Nie zalezy mi zbytnio na szukaniu luk prawnych, a chodzi mi tylko o procedure
    konieczna do rozpoczecia takiej dzialalnosci. Najlepiej postaci:

    urzad a: to i to
    urzad b: tamto siamto
    urzad n: to i owo

    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie, uwagi czy linki do stron poswieconych
    tematowi.

    Pozdrawiam

    Michal