  • 1. Data: 2003-02-05 22:51:26
    Temat: czym wypełnić NIP5
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    próbowałem programem IPS (www.pity.pl) wypełnić druk NIP5. Ale on uparcie
    chce bibliotekę procips4.dll (mam plik z 5 w środku). Znacie może jakiś inny
    program do wypełniania druków, szczególnie NIP5?

    Stryket

  • 2. Data: 2003-02-06 06:21:17
    Temat: Re: czym wypełnić NIP5
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    inny
    > program do wypełniania druków, szczególnie NIP5?

    Czy aktualizowałeś program Biuro???
    Czy aktualizowałeś plik atktualne, testowe i stare ??????

    Jeśli tak, to wydrukujesz bez problemów tak, jak ja.
    Właśnie to wydrukowałem.

    Proponuję: se idź i se pobierz wszystko i se sprawdź jeszcze raz.
    Wg mnie program i druki chodzą dobrze.
    http://www.ips-infor.com.pl/pliki_.htm

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2003-02-06 19:00:51
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > inny
    >
    > Czy aktualizowałeś program Biuro???
    > Czy aktualizowałeś plik atktualne, testowe i stare ??????
    wczoraj ściągałem więc była najnowsza :) nie dodałem, że NIP1 poszedł bez
    problemu.
    a najważniejsze, że dostałem odpowiedź:

    Problem był wczoraj zauważony i usunięty - na www jest poprawiony instalator
    programu DRUKI.
    Stojgniew Paluszewski
    Pomoc Techniczna IPS
    www.ips-infor.com.pl/qa.htm