    From: "Fazi" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wynajęcie mieszkania - jak to jest?
    Date: 28 Jan 2004 11:53:12 +0100

    Witam,

    Wynajmuje od kogoś mieszkanie i płace za nie określoną rentę (wiadomo o co
    chodzi) plus czynsz i rachunki.

    Osoba, od ktorej wynajmuje rozlicza sie w formie ryczaltu 8,5 % i teraz jest to
    ponoc od wszystkich rachunkow.
    Czy moze sobie potem ta osoba moje rachunki wciagnac w swoje koszty i dostac
    zwrot na koniec roku, tego dodatkowego podatku co trzeba zaplacic za rachunki
    np.gaz,prad,woda???

    Pytam, bo ta osoba chce mnie tym podatkiem dodatkowo obciazyc, ale jesli moze
    go potem odzyskac, to nie widze takiej potrzeby zebym to ja placil. To wogole
    jest chore!!!

    Znacie moze jakis link z przepisami lub jakims opisem tego niepotrzebnego
    zamieszania?

    Dzieki za pomoc
    Fazi