    From: "bucior" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wynajem mieszkania
    Date: Sun, 4 Jul 2004 14:32:14 +0200

    Witam,
    mam nadzieje, ze to wlasciwa grupa. Mam mieszkanie i chce je wynajac. I to
    oficjalnie. W ostatnim Proficie czytalem, ze wynajmujacy przestal byc juz
    taki bezbronny (min. okres najmu 3 lata, niemoznosc wymowienia przed czasem)
    oraz ze oplaty Nejemcy za media nie licza sie do dochodu Wynajmujacego.
    Radzono tez wybrac opodatkowanie ryczaltowe w wysokosci 8,5 % do osiagniecia
    (chyba) ok. 18000 PLN.
    A teraz pytanie - czy naprawde jest tak rozowo, czy mozna bez klopotu
    zawierac umowe Najmu i nie zabezpieczac sie podpisanym in blanco
    wymowieniem?
    Czy wplaty do US musze dokonywac co miesiac, czy tez pod koniec roku, przy
    rozliczeniu? Co zrobic, gdy Najemca sie wyprowadzi? Czy jestem zmuszony
    powiadamiac US niezwlocznie?

    Czy trzeba jeszcze na cos szczegolnego zwrocic uwage?

    Pozdrawiam
    Jack