  • 71. Data: 2009-02-18 18:20:25
    Temat: Re: Wypłata z DG na prywatny
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:gnhhte$qv$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Przeciez nie wpłacono je "czystej" osobie fizycznej, ale firmie bedacej
    > własnością tej osoby i ta osoba może nimi zarządzać zgodnie z tytułem

    Nie ma czegos takiego. Jest tylko osoba fizyczna. Nie ma innego tworu -
    bedacego "firma tej osoby".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 72. Data: 2009-02-18 18:44:56
    Temat: Re: Wyp3ata z DG na prywatny
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > On 2009-02-18, p47 <p...@b...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A darowizna od matki to też przychód z DG? Dlaczego nie? :<

    Bo?

    > Co do odsetek to zaliczamy do przychodów tylko odsetki cytuję (Art. 14.
    > updof):
    >
    > ---
    > [...]
    > 5) odsetki od środków na rachunkach bankowych utrzymywanych w związku z
    > wykonywaną działalnością,
    > ---

    A czy "przypadkiem" te, cyt. :"rachunki bankowe utrzymywane w związku z
    wykonywaną działalnością" nie są po to własnie, aby przechowywac na nich
    środki finansowe otrzymane, cyt. " w związku z wykonywaną działalnością", a
    jesli nie (jak to z uporem twierdzicie, nie podając zresztą na poparcie tego
    twierdzenia żadnego przepisu, mimo, ze tego uporczywie ode mnie żądacie) to
    po co one w ogóle są i dlaczego ustawodawca o nich nie tylko pisał, ale, co
    wazniejsze, wyraźnie je wyróżnia i odróżnia od rachunku prywatnego
    właściciela ? (a ponoc to wszystko jedno;-))

    p47

  • 73. Data: 2009-02-18 18:46:20
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    > No kochany, bredzisz coś wokół tematu, ale
    > konkretnego paragrafu podać nie potrafisz.
    > To jak byś to nazwał? Normalnie trollujesz.
    > Normalnie człowiek jak widzi, że palnął głupotę,
    > to albo sie zamyka i tak rozumiem ten Twój EOT,
    > albo rakiem się wycofuje, odszczekuje,
    > czasem nawet przeprasza albo brnie i robi z siebie...

    No więc, mądralo, ty podaj przepis, że wolno robic takie dowolne przelewy. A
    jak nie potrafisz to przyznaj, ze trolujesz!

    ;-))

    p47

  • 74. Data: 2009-02-18 18:48:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A czy "przypadkiem" te, cyt. :"rachunki bankowe utrzymywane w związku z
    > wykonywaną działalnością" nie są po to własnie, aby przechowywac na nich

    Dokladnie sa po to.
    Kontrahent (lub klient) wplaca mi kase. Jest to kasa "w zwiazku z
    dzialalnoscia". Trafia na firmowy.
    Jak juz trafi, to jest to **MOJA** kasa. i robie sobie z nia co chce:
    - wyplacam i przepuszczam na dziwki (zostawiajac oczywiscie czesc na
    podatek),
    - wpuszczamw koszty (moge nawet 100%),
    - inwestuje w srodki trwale i WNiP (zostawiajac na podatek),
    - *przelewam na rachunek osobisty*,
    Bo to *moje* pieniadze i robie z nimi co mi sie zywni epodoba.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 75. Data: 2009-02-18 18:50:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No więc, mądralo, ty podaj przepis, że wolno robic takie dowolne przelewy.
    > A jak nie potrafisz to przyznaj, ze trolujesz!

    Podaj przepis, ze wolno oddychac.
    Podaj przepis, ze wolno fiuta przy oddawaniu moczu trzymac prawa reka.
    Podaj przepis, ze mozna zalozyc czerwone skarpety.
    Madralo - no podaj!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 76. Data: 2009-02-18 18:59:37
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Czy rozumiesz znaczenie słowa "konkretnie"?
    >
    > Jeśli nie to spróbuj się zastanowić w jakim celu w swoim artykule
    > wykropkowałem pewne fragmenty.

    A podaj choć jeden powód, dla którego miałbym zawracac sobie głowe taką
    dodatkową pracą??;-))
    Niech to robią ci, którzy w tym mają interes, (albo są wystarczajaco
    ciekawi)

    Masz 3 możliwości:
    1. jestes pewien swojego stanowiska,- przelewasz w dalszym ciągu pieniądze
    ma swoje konto i czekasz na kontrole z US aby dostac wtedy potwierdzenie
    swojej racji
    2. Nie jestes tego pewien, robisz dla własnego bezpieczeństwa kwerende i
    wyciągasz z niej odpowiednie wnioski, a nie czekasz, że ja za ciebie to
    zrobię
    3. chcesz byc pewien jaka jest obowiązująca wykładnia,- odżałowywujesz kasę
    i składasz zapytanie do organów skarbowych.

    Dlaczego ja miałbym cokolwiek w tej sprawie robić oprócz wyrażenia swojego
    zdania? - Piszę (i przytaczam argumenty) aby czytający poznali moje
    stanowisko , niewyssane zreszta palca, ale z praktyki. Ale nie ma przymusu,
    aby mi wierzyć...
    Przy okazji zauważe, że równiez ty nie przedstawiłes dotychczas ŻADNEGO
    przepisu na poparcie swojego stanowiska...;-))

    p47

  • 77. Data: 2009-02-18 19:05:54
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

> [...]
    > - *przelewam na rachunek osobisty*,
    > Bo to *moje* pieniadze i robie z nimi co mi sie zywni epodoba.

    No popatrz, jakis gieroj;-))
    A np samochód w ewidencji DG tez jest niewątpliwie twój, a jednak z nim nie
    możesz robic, co ci się zywnie podoba, a więc argument "to moje" miewa
    jednak ograniczenia.

    p47

    Żeby nie było niedomówień,-Oczywiscie mozesz "robić co mi sie żywnie
    podoba", tyle, ze skutki tego moga okazac się żałosne;-))

  • 78. Data: 2009-02-18 19:14:10
    Temat: Odp: Wypłata z DG na prywatny
    Od: "emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał w wiadomości news:gnhlu9

    > 3. chcesz byc pewien jaka jest obowiązująca wykładnia,- odżałowywujesz kasę
    > i składasz zapytanie do organów skarbowych.

    Bożesz, tysiące ludzi od lat prowadzi DG i wszyscy robią tak, jak Ci tu piszą.
    Sądzisz, że UKS'y żyją w nieświadomości i nie mają pojęcia wszyscy naokoło "łamią
    prawo"? ;-)

> [...]
    > zdania? - Piszę (i przytaczam argumenty) aby czytający poznali moje
    > stanowisko , niewyssane zreszta palca, ale z praktyki. Ale nie ma przymusu,

    Co to znaczy "niewyssane z palca, ale z praktyki"?
    Miałeś kontrolę UKS, bo korzystałeś prywatnie z konta "DG'owego"? Zakazali Ci tego?
    Zapłaciłeś jakąś karę?

    Pozdrawiam
    Emka

  • 79. Data: 2009-02-18 19:25:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > nie możesz robic, co ci się zywnie podoba, a więc argument "to moje" miewa

    No bo na to sa wyrazne przepisy
    W okolicach art 22 updof (i nie tylko)

    Nie zmieniaj tematu. Mowa tu o pieniadzach, nie o samochodzie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 80. Data: 2009-02-18 19:31:13
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "emka" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]

    piszą.
    Sądzisz, że UKS'y żyją w nieświadomości i nie mają pojęcia wszyscy naokoło

    No cóż, czy miałes kontrolę UKS który zaakceptował taka Twoja praktykę?

> [...]

    Co to znaczy "niewyssane z palca, ale z praktyki"?
    Miałeś kontrolę UKS, bo korzystałeś prywatnie z konta "DG'owego"? Zakazali

    Tak, stawiano mi taki zarzut i musiałem wykazywac, ze srodki, jakie
    przelałem nie były przeznaczone na DG.

    Moi polemisci nie rozumieją rzeczy podstawowej,- oczywiscie w omawianym w
    tym watku przypadku osoba fizyczna jest takze włascicielem majątku swojej
    firmy. Ale granica w rozumieniu organów skarbowych przebiega w inny sposób,-
    rozróznia się bowiem składniki majątku PRZEZNACZONE do prowadzenia DG od
    majatku prywatnego mimo, ze obie te podgrupy należą do tej samej osoby.

    Takie rozróżnienie jest jednoznacznie widoczne w przypadku prowadzenia
    pełnej księgowosci,- najwidoczniej moi oponenci tego nie robią i z racji
    małego rozmiaru swoich interesów;-) przywykli traktowac to nierozłącznie.

    p47