    From: "Agnieszka" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wystawiona faktura - korekta na rachunek?
    Date: Sun, 3 Aug 2003 21:28:02 +0200

    Witam,
    Mam maly problem. Otoz prowadze niewielka firme od 3 miesiecy. Nie jestem
    platnikiem vat. Poniewaz bardzo sie gubie w tych wszystkich zawilosciach
    dalam sie wporwadzic w blad i wystawilam fakture vat w miesiacu czerwcu. Czy
    moge wyslac korekte do firmy tzn. "zwykl" rachunek? Czy jest taka mozliwosc?
    Czy raczej nie mozna takiego czegos zrobic bo jest to wowczas duza
    komplikacja dla firmy na ktora ja wystawilam?
    Dziekuje bardzo za odpowiedz.
    Agnieszka Hyla