  • 1. Data: 2003-12-06 15:34:54
    Temat: Z towaru na ŚT
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Czy da się bezboleśnie przenieść towar (samochód ciężarowy z hom.) na ŚT?

    Z VAT-tem zapewne nic się nie dzieje.
    Ale w przypadku podatku doch. to:
    1) odjąć z zakupów towarów wartość ŚT
    2) tę kwotę amortyzować w odpisach miesięcznych

    Czy coś jeszcze (odsetki dla US za coś takiego?).

  • 2. Data: 2003-12-09 20:53:36
    Temat: Re: Z towaru na ŚT
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 06 Dec 2003 16:34:54 +0100, w
    <d...@4...com>, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> napisał(-a):

> [...]
    > 1) odjąć z zakupów towarów wartość ŚT
    > 2) tę kwotę amortyzować w odpisach miesięcznych
    > Czy coś jeszcze (odsetki dla US za coś takiego?).

    Hmmm, naprawdę nikt nie wie?

  • 3. Data: 2003-12-09 22:27:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2003, Radosław Popławski wrote:
    [...do siebie...]
> [...]
    >+ > 2) tę kwotę amortyzować w odpisach miesięcznych
    >+ > Czy coś jeszcze (odsetki dla US za coś takiego?).

    ...IMO po prostu opisałeś wszystko OK i dlatego nikt nie protestuje :)
    FYI: środki o dwa rzędy wielkości mniejsze (sprzęt komputerowy)
    przeksięgowywałem dokładnie tak jak piszesz. Po wyjaśnieniach na
    grupie (również, AFAIR).
    IMH*H*O odsetki nie przysługują :), bo to *nie* było uznanie
    za "inne koszty" wg art. 22e - bo tam jest mowa "kiedy okres
    *używania* przekroczy rok" :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2003-12-10 12:52:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 9 Dec 2003 23:27:10 +0100, w
    <P...@k...portezjan.
    zabrze.pl>, Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > ...IMO po prostu opisałeś wszystko OK i dlatego nikt nie protestuje :)

    To świetnie :)
    Thx.