  • 1. Data: 2003-12-06 11:09:39
    Temat: czy to jest kosztem???
    Od: "Kowalski" <b...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie do grupowiczow wykupilem udzialy w istniejacej spolce z o.o.
    ponioslem z tego tytulu oplaty notarialne oraz oplate zwiazana ze zmiana
    wpisu w KRS czy te wydatki sa kosztem uzyskania przychodu spolki ???

    Pozdrawiam
    Z.G

  • 2. Data: 2003-12-06 23:09:26
    Temat: Re: czy to jest kosztem???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Dec 2003, Kowalski wrote:

    >+ Witam
    >+ Mam pytanie do grupowiczow
    >+ wykupilem udzialy w istniejacej spolce z o.o.
    ^^^^^^^^^
    >+ ponioslem z tego tytulu oplaty notarialne oraz oplate zwiazana ze zmiana
    ^^^^^^^^^
    >+ wpisu w KRS czy te wydatki sa kosztem uzyskania przychodu
    >+ spolki ???
    ^^^^^^
    A dlaczego *twoje* koszty mają być kosztami *spółki* ? :)
    Nie, nie wykluczam :), ale z logiką to się mija :)
    Jakby miały to być ew. twoje koszty w momencie sprzedaży
    udziałów to mógłbym uwierzyć (ale nie pamiętam - nie liczy
    się przypadkiem dochodu ze sprzedaży jak dywidendy, czyli ryczałtem ?)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)