  • 1. Data: 2007-09-28 06:49:12
    Temat: ZUS ZUA, ZZA, ZFA-a i nowy dowod osobisty
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Od pazdziernika przechodze na urlop bezplatny, wiec musze zarejestrowac sie
    do ubezp. spolecznych.
    Zauwazylem, ze na dokumentach rejestracyjnych jest numer dowodu osobistego -
    oczywiscie juz nieaktualny.
    Po pierwsze wiec - czy moga mnie jakos za to "scignac"?
    Po drugie, co powinienem zlozyc? Czy ZUA tylko do spolecznych z nowym
    dowodem i ZZA zaktualizowanie (korekta, zmiana?), czy tez tylko ZUA do
    spolecznych i zdrowotnego? (no ale w zdrowotnym juz jestem od dawna). Czy
    swoje dane jako platnika tez trzeba jakos zaktualizowac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2007-09-29 07:26:15
    Temat: Re: ZUS ZUA, ZZA, ZFA-a i nowy dowod osobisty
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    SDD napisał(a):

> [...]

    > do ubezp. spolecznych.
    > Zauwazylem, ze na dokumentach rejestracyjnych jest numer dowodu osobistego -

    Ja wczoraj składałem ZFA i ZUA, i pani powiedziała, żebym nie wpisywał nr
    dowodu, bo oni już od tego odchodzą. I na moim zgłoszeniu wykreśliła mi te
    numery oraz kazała zaparafkować. Więc może spytaj jak sytuacja wygląda
    w Twoim ZUSie.

    --
    Wojciech Bancer