eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZUS - czy mozna ksiegowac ZUS w opisany nizej (prosty) sposob? › ZUS - czy mozna ksiegowac ZUS w opisany nizej (prosty) sposob?
  • Data: 2002-12-05 10:20:03
    Temat: ZUS - czy mozna ksiegowac ZUS w opisany nizej (prosty) sposob?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Place do ZUS wszystkie mozliwe rodzaje obowiazkowych
    skaldek (z chorobowa wlacznie).
    Tzn. - wszystkie skladki osoby prowadzacej DG,
    bo pracownikow nie mam, i zadncych umow-zlecen dla nikogo.
    Chodzi tylko o mnie - osobę prowadząca DG.

    Czy moge ksiegowac oplaty ZUS-owe w nastepujacy sposob,
    ktory jak dla mnie jest przejrzysty i prosty:

    1. ZADNYCH skaldek dla ZUS nie wpisuję do KPiR,
    wszystie rozliczam dopiero odpowiednio na PIT-5.

    2. WSZYSTKIE skladki za maj (placone do 10 czerwca)
    odliczam sobie dopiero na koniec czerwca, na "czerwcowym"
    PIT-5, składanym do urzędu w lipcu.

    Mozna tak?

    Jesli mozna, to tak bede robil.

    Bo slyszalem, ze mozna to tez sobie skomplkowac,
    i czesc wpisywac do KPIr, czesc nie wolno,
    czesc rozliczac memorialowo, czesc kasowo.
    Ja tak nie chce. Chce, aby bylo przejrzyście i jednolicie.

    Dzieki,

    Latet