    From: "Bozoo" <z...@z...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS i PIT 5
    Date: Fri, 28 May 2004 12:09:37 +0200

    Witam.

    Troszke sie pogubilem ze skladka zusowska na FP i FGSP.
    Prowadze dg dopiero trzeci miesiac (kpir vat) i jeszcze
    nie placilem zaliczki na dochodowy (nie skladalem pit 5).
    Problem polega na tym, ze nigdzie nie uwzglednialem
    wspomnianej skladki zusowskiej (pozostale maja swoja
    rubryke na picie) i nie wiem co z nia teraz zrobic.
    Podgladnalem kpir kolegi, on ja wpisywal co miesiac
    jako osobna pozycja kosztowa. Czy moze mi ktos
    poradzic, jak to najprosciej naprostowac? Oczywiscie
    skladki placilem wiec tu jest ok, tylko ze teraz
    bede musial wypelnic swoje pierwsze pit5 i chcialbym te
    trzy skladki gdzies uwzglednic (bylo - nie bylo, stówa )....

    PawelZ