  • 11. Data: 2004-05-29 06:40:52
    Temat: Re: ZUS i PIT 5
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 May 2004, Kasia Mikołajczyk wrote:

    >+ Użytkownik "Bozoo" <z...@z...eu.org> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > A jak jest z innymi skladkami zusowymi? Odlicza sie
    >+ > w calosci czy tez tylko kawalek?
    >+
    >+ Jeżeli płacisz najniższe z możliwych to w całości. Nie wiem, czy nie ma
    >+ ograniczeń, jak się płaci od wyższej podstawy, więc się nie wypowiem.

    Na pewno w całości jeśli są niższe od maksymalnej podstawy :), w ustawie
    jest "zgodnie z przepisami" przy zdrowotnym. Przy społecznym nie ma nic,
    więc nie wiem - ale nie znam nikogo sam sobie kto płaci składki od
    podstawy ponad 5000 zł :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 12. Data: 2004-05-29 06:41:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 May 2004, leslaw wrote:

    >+ NIC NIE MUSISZ SKŁADAĆ

    ...kiedy on nie chce składać. Chce wpisać:
    [...]
    >+ > Problem polega na tym, ze nigdzie nie uwzglednialem
    >+ > wspomnianej skladki zusowskiej

    ...to nie krzycz :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd