  • 11. Data: 2005-01-28 12:05:42
    Temat: Re: ZUS i zawieszenie? jakas bzura
    Od: "s2d" <...@s...pl>

    > Po co sie wysilać i ścigać nielegalnych?
    > Przecież skoro sie zarejestrowałeś, to mają Cię na tacy i mogą karać.
    > A takiego Kowalskiego co to kręci po cichu - trzeba by ruszyć
    > ociężałe dupsko z fotela i pofatygować sie do owego. Bo owy sam
    > nie przyjdzie. A Ty tak - bo chciałeś "po bożemu".
    > Echh, Polska.

    Wlasnie o tym pisze. Nie ma po co otwierac dzialalnosci i placic ZUSu. Sam
    tak zamierzam robic za jakis czas idac w slady wielu podobnych. Zaluje ze 3
    lata temu popelnilem ten blad i mialem przez chwile otwarta malutenka
    dzialalnosc. Teraz ogromne kola urzedniczego walca moga w kazdej chwili mnie
    rozjechac.