  • Data: 2016-01-12 13:50:28
    Temat: ZUS - korekta deklaracji za rok 2001?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZUS stwierdził, że na koncie mam zaległości z tytułu ubezpieczenia za 2001r. i
    2002r. (pojedyncze miesiące). Chodzi o składkę zdrowotną.

    Delikatnie mi zasugerowano, abym złożył korektę deklaracji (chyba chodzi o
    wyzerowanie miesiąca?), zapewne chcą mieć tą sprawę już z głowy i odfajkowany
    problem. Sama kwota nie jest duża, ale odsetki już spore, więc w sumie mi to na
    rękę :).

    Czy mogę tak zrobić? Oczywiście żadnych dokumentów z tamtego okresu już nie
    mam, więc to będzie "z głowy".