  • 1. Data: 2009-04-24 06:45:03
    Temat: ZUS-powiadomienia o wysokości składek
    Od: "egon" <x...@w...pl>

    Witam,

    Nie dostaję listownych zawiadomień corocznych z ZUS-u w sprawie składek, tzn
    nie wiem czy dostaje, bo być może ida listy na inny adres. Moje pytania to:
    - czy zmiana adresu i zmiany personalne sa w kwestii pracodawcy, a więc jemu
    zgłaszam wszelkie zmiany, a on z kolei ZUS-owi;
    - jak można sprawdzić, czy były wpłacane składki i czy w odpowiedniej
    wysokości, to co powinienem dostac listownie a nie dostałem?

    Takie listy z ZUS-u z rozliczeniem składek dostaje sie co roku z rocznym
    opóźnieniem, czyli np za rok 2007 dostaje sie w tym roku 2009?

    Z góry dziękuję za pomoc