  • 1. Data: 2009-04-24 07:50:47
    Temat: nota odsetkowa
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam

    1os.DG, KPiR,VAT+UE
    Szukałem w google ale znalazłem tylko płatne artykuły :(
    - Jak księgować w KPiR fakturę za telefon na której jest kwota główna + nota
    odsetkowa ?
    Tzn. oczywiście chodzi mi o tą notę: jako pozostałę wydatki? do rejestru
    VAT?

    - jak zaksięgować fakturę sprzedażową na usługi, wystawioną w euro bez vatu?
    wystawić f-e wewnętrzną i tę zaksięgować?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-04-24 10:33:01
    Temat: Re: nota odsetkowa
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Piotr" <h...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nota odsetkowa ?
    > Tzn. oczywiście chodzi mi o tą notę: jako pozostałę wydatki?

    imho - tak

    do rejestru
    > VAT?

    nie

    > - jak zaksięgować fakturę sprzedażową na usługi, wystawioną w euro bez
    > vatu?
    > wystawić f-e wewnętrzną i tę zaksięgować?

    nie wystawiasz faktury wewnętrznej, księgujesz po prostu fakturę sprzedaży

    pozdr,
    m.w.