  • 1. Data: 2006-05-10 15:37:18
    Temat: ZUS - przelew - zła data
    Od: pierwiosnek <p...@o...pl>

    Witam,
    Właśnie się zorientowałam, że przy przelewaniu pieniędzy na konto ZUS
    (ubezpieczenia społeczne) wpisałam w polu 042005 zamiast 042006 (literówka
    w roku), wiecie może jak to odkręcić? Należy się spodziewać wielkich
    problemów, czy da się załatwić pisemkiem (jakim)?
    Z góry dzięki za podpowiedzi,

    pierwiosnek

  • 2. Data: 2006-05-10 20:50:18
    Temat: Re: ZUS - przelew - zła data
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    pierwiosnek <p...@o...pl> w

    > Witam,
    > Właśnie się zorientowałam, że przy przelewaniu pieniędzy na konto ZUS
    > (ubezpieczenia społeczne) wpisałam w polu 042005 zamiast 042006 (literówka
    > w roku), wiecie może jak to odkręcić?

    Napisać o przeksięgowanie wpłaty z dnia....

    > Należy się spodziewać wielkich
    > problemów, czy da się załatwić pisemkiem (jakim)?

    Pisemka to se możesz. Ja rok temu dostałem wezwanie o wyjaśnienie i dopłatę,
    bo sie nie zgadzało ( z powodu jak powyżej), odgrzebłaem, wyjasniłem,
    dostałem kwit o rozliczeniu płatnika, że mam nadpłate około stu złotych...
    Dzis też dostałem -- wezwanie do wyjśnienia tego co wyjaśniam rok temu i o
    dopłatę 30 złotych

    I co, mam na Stadion pojechać i kupic kałasza?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-05-11 09:34:16
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

> [...]
    > dopłatę 30 złotych
    >
    > I co, mam na Stadion pojechać i kupic kałasza?

    To Ci już może nie napiszę, że niedawno ZUS wydał sobie na premie za
    pierwszy kwartał b.r. 20 mln PLN, bo wygarniesz do nich co najmniej z
    katiuszy.

    Graszka