  • 1. Data: 2006-05-10 15:48:08
    Temat: nieoczekiwana zmiana stawki
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Kto z was zauważył, że od 1 kwietnia zmieniła się stawka ub. wypadkowego
    dla zatrudniających poniżej 9 osób?

    Ja nie zauważyłam, co więcej dowiedziałam sie przypadkiem w rozmowie ze
    znajomym i nie mogę informacji o tym znaleźć na stronach ZUS.

    Automat na infolinii podaje stare informacje.
    Ale Pani w ZUS już mówi inaczej.

    Od 1 kwietnia jest ponoć 1,80% - 2 złote mniej na społeczne.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2006-05-10 16:02:48
    Temat: Re: nieoczekiwana zmiana stawki
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Maddy" napisał:

    > Od 1 kwietnia jest ponoć 1,80% - 2 złote mniej na społeczne.

    http://e-inspektorat.zus.pl/pliki/poradniki/porad12.
    pdf
    Rozdział II

    Składka na FP też się zmniejszyła - nie wiem, czy Ciebie to dotyczy.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

  • 3. Data: 2006-05-10 16:31:52
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Składka na FP też się zmniejszyła - nie wiem, czy Ciebie to dotyczy.

    I do tego pieprzone korekty trzeba zrobić z datą wsteczną

    oczywiście jest informacja
    http://www.zus.pl/niusy/default.asp?string=fundusz%2
    0pracy&id_komunikatu=271

    Zabić ZUS ...... to za mało

    i mam się poprawnie zachowywać ..... no poprostu nie da się
    ale juz mam to za sobą :)))))

    Maddy .. to Ty nie miałaś widocznie podatników, którzy trzy razy mieli
    składany druk IWA i nie powiadomił Cie ZUS o nowej dla nich, i tylko dla
    nich , indywidualnej składce na ubezpieczenie wypadkowe.

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2006-05-10 16:35:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@e...com.pl> napisal(a):
> [...]
    >
    > Automat na infolinii podaje stare informacje.
    > Ale Pani w ZUS już mówi inaczej.
    >
    > Od 1 kwietnia jest ponoć 1,80% - 2 złote mniej na społeczne.

    Ja zauważyłęm :) W dodatku trzeba przecież DRA posłać z tej okazji...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-05-10 16:36:54
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    Aicha napisał(a):

    > Składka na FP też się zmniejszyła - nie wiem, czy Ciebie to dotyczy.

    Czy to oznacza, że coś przespałem?
    Podaj jakieś szczegóły.

    Znajduję tylko 2,45% - niezmienioną od 1999r.
    Także na stronach ZUS:
    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm
    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 6. Data: 2006-05-10 16:38:34
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    fart napisał(a):

    > I do tego pieprzone korekty trzeba zrobić z datą wsteczną
    >
    > oczywiście jest informacja

    http://www.zus.pl/niusy/default.asp?string=fundusz%2
    0pracy&id_komunikatu=271

    Ale to dotyczy FGŚP a nie Funduszu Pracy...

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 7. Data: 2006-05-10 16:42:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    fart napisał(a):

> [...]
    > składany druk IWA i nie powiadomił Cie ZUS o nowej dla nich, i tylko dla
    > nich , indywidualnej składce na ubezpieczenie wypadkowe.

    Na szczęście nie. Staram się mieć jak najmniej z tym do czynienia jak to
    tylko możliwe.
    Jak dotąd udało mi się uniknąć konieczności prowadzenia kadr/płac dla
    firm większych niż 9 pracowników ;)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2006-05-10 16:57:57
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Docent" napisał:

    > Znajduję tylko 2,45% - niezmienioną od 1999r.

    Sorry, FGŚP. Obniżona do 0,1%.

  • 9. Data: 2006-05-10 20:08:37
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

> [...]
    >
    > Automat na infolinii podaje stare informacje.
    > Ale Pani w ZUS już mówi inaczej.
    >
    > Od 1 kwietnia jest ponoć 1,80% - 2 złote mniej na społeczne.

    Jeśli za kwiecień zapłaciłem po staremu i powiedzmy, że nie chce mi się
    odzyskać tych 2 złotych, to czy wolno mi po nowemu zapłacić dopiero za maj i
    za maj złozyć DRA (dz.jednoosobowa "stara" i DRA składałem tylko za
    styczeń)?

    EWa

  • 10. Data: 2006-05-10 21:44:16
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>