  • 1. Data: 2004-01-27 18:37:18
    Temat: ZUS-roczna deklaracja
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Witam wszystkich serdecznie.
    Po raz pierwszy sama zakończyłam rok podatkowy i ubezpieczeniowy. Myślałam,że to
    wreszcie koniec. A dzisiaj w dodatku do Rzeczpospolitej na temat ZUS zobaczyłam
    zdjęcie kolejki w ZUS w Warszawie z dopiskiem \"ostatnie godziny przed upływem
    terminu złożenia rocznej deklaracji rozliczeniowej\". Az włosy mi się zjeżyły na
    głowie, czy ja przypadkiem czegoś nie przegapiłam???
    Bardzo proszę o wyjaśnienie.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-27 19:10:58
    Temat: Re: ZUS-roczna deklaracja
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    No jeśli masz średną ilość pracowników w roku 2003 powyżej 10
    jeśli prowadziłaś działalność przez cały rok 2003 i conajmniej 1 stycznia
    2004
    to nie koniec .. koniec będzie po IWA
    http://www.zus.pl/ref_99/porad17/porad17.htm

    a tak .. hm pozatym
    proponuję udać się na stronę
    http://pp.zus.gov.pl/
    do częsci Biuletyn
    i wpisać się do biuletynu

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-01-27 19:33:06
    Temat: Re: Re: ZUS-roczna deklaracja
    Od: sonia <a...@t...pl>

    UFF..... odetchnęłam z ulgą. IWĘ to ja już z dawno zrobiłam. No to mogę uznać rok za
    zakończony. Dzięki bardzo .
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-01-28 13:19:39
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Kuliński" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > No jeśli masz średną ilość pracowników w roku 2003 powyżej 10

    Kurdelebele
    podajesz dobre źródło ale chodzi o UBEZPIECZONYCH !!!!!!!!!!!!
    a nie pracowników ... płatnik .. to też ubezpieczony, czyli właściciel też
    jest liczony

    "w roku, za który składana jest informacja, zgłaszali do ubezpieczenia
    wypadkowego co najmniej 10 ubezpieczonych"
    a poza tym ok

    pozdrawiam
    fart

  • 5. Data: 2004-01-29 09:35:38
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    fart wrote:

    > Użytkownik "Piotr Kuliński" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kurdelebele
    > podajesz dobre źródło ale chodzi o UBEZPIECZONYCH !!!!!!!!!!!!

    Niekoniecznie...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-01-29 12:39:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004, bosz wrote:

> [...]
    >+ >
    >+ > Kurdelebele
    >+ > podajesz dobre źródło ale chodzi o UBEZPIECZONYCH !!!!!!!!!!!!

    ...no to napisz o co chodzi, a nie pykaj wiedzą po pół bajta ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-01-29 13:59:25
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...no to napisz o co chodzi, a nie pykaj wiedzą po pół bajta ;)

    sory... pisalem bez okularow i zle przycialem cytat...

    Chozi o to, ze niekonieczie platnik tez jest "ubezpieczony".

    Mnie sie np nie chcialo przerejestrowywac i bylismy z zona (s.c)
    trzema platnikami ja, zona i s.c. i imle panie w ZUS mowily ze jest OK..

    s.c. byla platnikiema nie byla ubezpieczonym..

    Boguslaw