  • 1. Data: 2004-01-27 18:46:30
    Temat: deklaracja roczna dla przedsiebiorcow
    Od: "Sheik" <s...@g...pl>

    Obiło mi się o uszy, że w tym roku przedsiębiorcy (dg) muszą złożyć Pita
    rocznego do końca stycznia.

    Czy to prawda ?

    Pozdrawiam
    Sheik

  • 2. Data: 2004-01-27 19:56:51
    Temat: Re: deklaracja roczna dla przedsiebiorcow
    Od: Andrzej<a...@p...pl>

    Niestety żle Ci się obiło.Do końca stycznia jedynie pracodawcy i
    zleceniodawcy wystawiają do końca stycznia PIT-y 11 i PIT-y 8B dla
    swoich pracowników i zleceniobiorców.
    Przedsiębiorcy jak co roku do30 kwietnia na druku PIT36

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-01-27 20:00:11
    Od: "Sheik" <s...@g...pl>

> [...]
    > swoich pracowników i zleceniobiorców.
    > Przedsiębiorcy jak co roku do30 kwietnia na druku PIT36

    Dzieki serdeczne !
    Bardzo sie ciesze ze mi sie zle obiło :)

    Pozdrawiam
    Sheik

  • 4. Data: 2004-01-27 20:43:46
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Sheik" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Obiło mi się o uszy, że w tym roku przedsiębiorcy (dg) muszą złożyć Pita
    > rocznego do końca stycznia.
    >
    > Czy to prawda ?

    I tak i nie ;-)

    Jeśli jesteś " przedsiębiorcą" rozliczającym się "ryczałtem", to
    rzeczywiście musisz złożyć PIT-28 do końca stycznia. Jeśli natomiast
    prowadzisz KPiR (i składałeś w ciągu roku deklaracje PIT-5) to rozliczysz
    się deklaracją PIT-36....

    Tomek

  • 5. Data: 2004-01-27 23:52:37
    Od: "danuta" <d...@w...pl>

    Jeśli natomiast
    > prowadzisz KPiR (i składałeś w ciągu roku deklaracje PIT-5) to rozliczysz
    > się deklaracją PIT-36....

    no jesli jestes na zasadach ogolnych i nie skladales w ciagu roku PIT-5 to
    tez rozliczasz sie deklaracja PIT-36 :-)

    dana